Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.

Prośba o pomoc - materiały na pracę licencjacką

Moderator: Staszek

Prośba o pomoc - materiały na pracę licencjacką

Postprzez Soldiers_Wife » 30 gru 2010, o 14:09

Witam wszystkich.

Zwracam się z prośbą do "siedzących w tej dziedzinie". Jestem studentką kierunku Ochrona Dóbr Kultury na poznańskim Uniwersytecie im. A.Mickiewicza i w tym roku piszę pracę licencjacką. Moja praca mówi o kultywowaniu tradycji kawaleryjskich 15 Pułku Ułanów Poznańskich w powojennej Polsce, choć punktem wyjścia będzie działalność Towarzystwa Byłych Żołnierzy i Przyjaciół 15 PUP oraz odbudowa pomnika 15 Pułku.
Mały problem w tym, że dostępna literatura dotyczy przede wszystkim historii, od powstania wielkopolskiego, wojnę polsko-bolszewicką, przez II RP, okres II wojny, na roku 1947 kończąc. Są też wspomnienia ułanów, a mnie interesuje historia nam najbliższa i okres współczesny. Bazuję na paru stronach internetowych, postaram się zdobyć trochę czasopism np. Nowy Przegląd Kawaleryjski, jestem też w posiadaniu dosyć skromnej literatury.
Kieruję swą prośbę do użytkowników forum: gdyby ktoś znał jeszcze jakieś tytuły, strony www mówiące o odbudowie pamięci o 15 Pułku w czasach najnowszych, po wojnie i po okresie PRL, będę niezmiernie wdzięczna. Chętnie też dowiem się o Waszych sugestiach odnośnie takiego tematu pracy, może wskazówki na co jeszcze powinnam zwrócić uwagę. Chcę w swej pracy poruszyć przede wszystkim kwestie wspomnianego Towarzystwa, odbudowy pomnika, święta 15 Pułku, wspomnieć też o istniejących jednostkach i instytucjach noszących imię Pułku.

Będę ogromnie wdzięczna za najmniejszą nawet pomoc. Przy okazji życzę wszystkim aby nadchodzący rok 2011 był lepszy od poprzedniego.
Soldiers_Wife
Ułan I
Ułan I
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 gru 2010, o 13:29

Re: Prośba o pomoc - materiały na pracę licencjacką